Zeyzey2019 Merhaba hanımlar benim kızım 26 aylık olmak üzere ve ben 6 aya yakın oldu sütten kestim ama hala sütüm var rahatsız etmiyor ama hala var olması sıkıntımı yoksa normal mi bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmisiniz?
NicoRobin Zeyzey2019 yaa bende de öyle. 2 aydır emmiyor rahatsız da etmiyor sızlama falan yok ama hala geliyor 🤷🏻♀️
Ayazinannesi3001 Zeyzey2019 kuzeniminde aynı. Oğlu 2 yaşında 1,1 buçuk yaşındayken kesti hala var sütü.
Zeyzey2019 Ayazinannesi3001 NicoRobin doktoramı gitsem bilemedim ikinciyide istiyoruz süt var die olmuyor koruyor sanırım 🙈
Zeyzey2019 NicoRobin beni ne koruyor bi anlasam 😂 arkadaşım süt koruyor diye rahattı 2. Bebeğini dünyaya getirdi ben istiyorum olmadı süt koruyor dediler