Krem faydalı ama hemen geçirmez. Çocuk saat başı emecek çünkü. Ben de yaralarım geçene kadar silikon uçla emzirdim. 1 ayda anca rahatladım. Geçiyor üzülmeyin. Silikon uçla daha ağrısız oluyor veya sağıp vererek. Tek sorun biberona alışınca geri memeyi zor alıyor.