Merveedd DenizKizi ya malesef dünya fenerbahçeliler gününde doğum günümüz😂 bizimde ailecek alakamız yoktur fenerle😂
Mermaid DenizKizi bizde 8.aydayiz gecen hafta iki alt disimiz ayni anda birden cikti, Simdi ust disleri kasimaya basladi ve hafiften ates yapiyor ve aynen bizim kizda cok istahsiz bisey yemiyor cocuk bir kefir iciyor birde emiyor☹️
DenizKizi Mermaid sukredin yine düzgün emiyosa bizde hic biri düzgün degil valla ne zamana kadar boyle bilmem kiloya takintim yok hatta kiz çocuklarının zayif olmasından yanayım ama yeterli beslenmesini istiyorum bağışıklığı icin. Bi umut diş bekliyorum cikinca duzelir belki biseyler🤗
Mermaid DenizKizi evet sukur emiyor ama bu donemde ek gida cok onemli kilo icin korkmuyorum ama beyin gelisimi ve demir eksikliginden korkuyorum, ben yurtdisindayim burda 1yasina kadar kan ilacida vermiyorlar oyuzden cok stres yapiyorum🥺
Selinozgeenn DenizKizi benim oğlumda 9 aylık geçen ay 4 dişini birden patlattı 🙈 inşallah kolayca çıkıverir dişleri😌
DenizKizi Selinozgeenn masallah kuzucuga💖bekliyorum bu 8 ay sizin gibi bizim yuzumuzede gülecek o dişler çıkacak 9. Ay gelmeden insallah😁
Derinsum DenizKizi bizde 8 gün sonra 8 aylık olacağız şükür bir dişimiz var ikinciside çıkmak üzere ve aynı istekleri bizde istiyoruz güzel bir ay geçer inşallah bol uykulu 😅💖🥰🧿💕
DenizKizi Derinsum insallah canim insallah bizim dişlerde görünür insallah bu ay bitmeden😁 masallah sizin kuzunuzada
DenizKizi Selinozgeenn biz oyle zorlarınki gecelerce daha beteri olacağını sanmiyorum yani hic uyumadı kac hafta ki bundan kötüsü olamaz galiba 😁 iki üç gündür aslan gibi kükreme sesi gibi sinirleniyo herşeye agliyo kendini dişlerini sıkıyo boyle bi huzursuzluk var adını koyamadığım baya hırçın tırnaklarını boynuma göğsüme geciriyo çürüdü heryerim 🙈
Selinozgeenn DenizKizi hemen darp raporu al hemen 😝 şaka bir yana evet geliyor sizi dişler benim oğlumda böyle oldu çok huysuzdu 🙄
jotorofikgadin DenizKizi benimki altı aya girer girmez iki günde iki diş çıkardı. Şimdi üstleri başladı fena sis ve kaşınıyor. Geç cikması daha iyi bence
DenizKizi jotorofikgadin doktor genetik diyo oglumda 9 aylik gibi çıkarmıştı iki alt disini heralde kizimda oyle olacak ne kadar zorlaniyo yavrucaklar ne acılar cekiyolar kim bilir. Kolaylıkla çıkarsınlar insallah 🙏
DenizKizi Selinozgeenn ay valla alamam kıyamam ki anayım ben😂😂 hadi inşallah dua et bana çıksın cuma cuma 🙏
Ecocan DenizKizi ayni ben bnmkide 7 ay 15 gunluk bu ara istahsiz huysuzluk dogdugundan beri var zaten dis yerleri hafir beyaz gibi diş jeli falan kullaniyomusunuz
DenizKizi Ecocan kullanmıyorum diş jeli havuç sulu dişlik bazen yeşil soğan onlarla idare ediyoruz valla. Ama sogan suyu ile diş etlerine masaj yapmak iyi geliyomus onu dusunuyorum denicem insallah. Zor bir dönem en kolay şeklide atlatır yavrular insallah 🙏