Ayse_1 Biz de de durumlar aynı 3 ay 23 günlüğüz salyaları akıyor ellerini yumruk yapıp nerdeyse boğazına kadar sokacak ama ellemiyorum. Doktorumuz oral dönemde olduğunu gayet normal olduğunu söyledi. Yapmasa anormal olurdu diye de ekledi. Fizyolojik bir durum yani ve şuan 4. Ay atağının 11. Günündeyiz huysuzluk, ağlamak, çığlık çığlığa bağırma hat safhada hepsi bir araya geldi. Zor ama keyifli dönemler bi daha bu yaşları geri gelmeyecek diye sabrediyorum.