Ssmmrr maalesef bizde yaşadık canım nerdeyse 3.4. ayında hiç
kilo almadı desem yeridir bu yüzden 1 kg ya yakın eksik diyor ayından. Uyurken emzirirdim meğer yeteri kadar hiç emmemiş. Meme reddi vardı biberon reddi vardı. Kaşıkla şırınga ile verdim hepsi dökülüyordu küçükken çok zordu. Şimdi 8 aylık hala kaşıkla veriyorum yeni yeni memeye gelmeye başladı. Kaşıkla daha rahat veriyorum huyundan vazgeçmedi. Kolaylıklar diliyorum sana da kaşıkla besle bir şekilde uyku harici gereken kilosunu uyurken emdiği ile almadı benimki