Arkadaşlar merhaba bebeğim 23 haftalık.son birkaç gündür hiçbir şey onu mutlu etmiyor,sürekli ııııı ıııııı diye ses çıkarıyor sanki bir şey ister gibi,bir şeye sinir olur gibi,huysuzlanıyor.çok sakin bir bebekti beni bugüne kadar hiç zorlamamıştı.4. Ay atağı bile böyle geçmemişti.diş mi geliyor diye kontrol ediyorum o da yok.bu durumu yaşayan var mı? Nedir bu 😔