edaslantrgt bebeğim 6 aylık olacak. şimdiye kadar reflü yatagındaydı o şekilde mamayı verdim. artık yataga sığmıyor normal düz yatırcam. uykuda nasıl vermeliyim mamayı. düz yerde versem zararı olur mu
Minikpandailay edaslantrgt Yatarken mi iciyor biberondan ? Ben kızımı altı aylıkken duz yatırmaya başladım. Mamasını da yatarak vermiuorum. Kucağımda doyurup yatırıyorum
mom1236 edaslantrgt benim kızım uykuda içer mamasını başka türlü asla içmiyor maalesef. 8 aylık bu arada. Uyurken verdiğim zaman genelde kucağımda veriyorum ama gece ise yerinden kaldırıp uyandırmamak için yattığı yerde kafasını yan çevirip veriyorum ve başının altında yastık oluyor
Zelisblt edaslantrgt canım kendisi uyanmıyorsa sende uyandırma. 6 aylık bebek acıktığında kendisi kalkar zatn hele uyuyorken bilinçsiz bi şekilde verme. Veriyorsan da kucağına al biraz doğrult öyle ver :))
Minikpandailay edaslantrgt Oyle yapmayın bence. Sağlık ocağında demişlerdi. Orta kulak iltihabı olma olasılığı artar yatarak mama verdiğinizde diue kucağına al öyle ver başı yuksrda dursun biraz sonra hemen yatirirsin
Cansuk Ben yatağının kafa kısmının altına battaniye katlayıp koymuştum büyük reflü yatağı gibi olmuştu hep o şekilde besledim çok şükür bi şey olmadı
S_x_w edaslantrgt minik bir yastık var onu koyuyorum başının altına içirirken sonra alıyorum o yastığı.. Düz vermeyin zararlı malesef