Selamlar herkese, 3 Ay 4 günlük kızım var. 1 haftadır doktorun önerisiyle de uykuya geçiş yöntemimizi değiştirmiştik. Ayakta sallama, kolda sallama, memede uyutmaya vs yok. Yatağına yatırıyoruz, bir tür dönencesiyle oyun oynuyoruz sonra da emzikle (bazen emziksiz) pış pış yaparak uyuyoruz. Daha doğrusu uyuyorduk. Gittikçe uykuya dalmakta zorlanıyor. Adeta uyumamak için kendiyle kavga ediyor. Zaten gündüzleri yarim saat 40 dk.maksimum uyuyordu ama geceleri uyuduğu için sıkıntı etmiyordum. Ama her seferinde uykuya dalması zorlaşıyor. Simdi de 1,5 saattir uğraşıyoruz bana mısın demiyor. Emzirmeyi de önerilmese de denedim, gaz çıkarırken uyandı. O da fiyasko. 4.ay atağı erken başlamış olamaz dimi? Nolur olmasın çünkü?🤕🤕😓😓😓