ArdenTugce Merhaba anneler sütüm yetmiyor artık çok üzülüyorm oğlum 5 aylık devam sütüyle desteklemek istiyorum kabızlık yapmayan devam sütü önerilerinize ihtiyacım var
zeyzey77 ArdenTugce Her bebek farklıdır. Birine iyi gelen birine iyi gelmez. Mesela bir bebeğe ishal yapan diğerine kabız yapar. Bir başka bebege kusma yapar .başka bir bebeğe iyi gelir. Deneyerek bulacaksınız
ArdenTugce zeyzey77 BaharNefes Ada_Deniz Bebiskomm salgarsaniye bynkutan Dmt-01 Kbragzl Sinem6378 PrensesZeynep çok teşekkürler
Dmt-01 ArdenTugce 16 aydır aptamil kullanıyorum hiç kabız olmadı bebekten bebeğe değişiyormuş ama birine yarayan mama başkasına yaramıyormuş deneye yanıla bulacaksınız artık biz doğdugundan beri hep aptamil kullandık hiç değiştirmedik
Kbragzl ArdenTugce hipp combiyotic al canm bana da diyetisyen önermişti. Probiyotik li olduğundan sindirimi kolay oluyor. Aptamil sma dan snra buna gectm baya iyiyiz
Sinem6378 ArdenTugce hipp kullanıyorum ben şükürler olsun öyle bir sıkıntımız olmadı paramiliter ve bebeler golda bende aynı sıkıntıyı yaşadım
PrensesZeynep ArdenTugce ben kızıma doğduğundan beri sma kullaniyorum çok şükür hiç kabız olmadi memnunum ben