Mrb. Kızlar. Bebeğim şu an 4 ay 25 günlük. 4 ay civarı bigün kakasında hafif kan izleri vardı. Ama o sırada antibiyotik kullanıyordu. Ben ona bağladım. Bunu takip eden 2 3 gün kakasında mukus vardı alerjiden şüphelendim. Ama kaşıntı kızarıklık egzama vs. yok. Doktora götürdüm. Gaita yapıldı gizli kan falan var mı diye fakat temiz çıktı. Doktor alerji değil gibi duruyo çünkü alerji için yeterli belirti yok yinede takip edelim dedi. Sonraki günler kakasında mukus görmedim. Ama doktora gitmemden yaklaşık 1 2 hafta sonra kaka rengi yeşile döndü normalde sarıydı. Hla egzama vs. yok kanda yok. Enfeksiyon olduğunu da düşünmüyorum. Başka bi doktora götürdüm. Hipoalerjenik mamalardan 1 kutu verdi 1 hafta kullan kendin de süt ürünleri tüketme eğer rengi normale dönerse alerjidir dedi. (bu arada mama takviyesi yaparak emziriyorum) Mamanın adı neocate. 2 gün kullandım. Zaten yeşil olan kaka rengini dahada koyu yeşile döndürdü. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Böyle bi durum başına gelen var mı. Yani egzama olmadan vs. inek sütü alerjisi olabilir mi.