zeynep_2020 doğduğu anda küçük sepet beşik vardı boyu uzayınca haliyle ona sığamamaya başladı sonra sallanan beşik aldık reddetti genelde bizim yatağımızda veya koltukta yatırdık -tek başına da yatırdık ama park yataga oyuncaklarını koyuyorum onlarla vakit geçirsin uyumasa da oraya alışsın diye oturtmaya başladığım an ağlamaya başlıyor