sntnblk Merhabalar 22 günlük yeni anneydim. Emzirirken soda içmek bebeğe gaz yapar mı? Ne yiyip içeceğimi şaşırdım valla ya. Kararsız kaldım yapar mı yapmaz mı
zynn sntnblk Ben güvenip içemiyorum. Sonuçta maden suyu ve soda farklı şeyler. Soda asitli bir içecek şuan evimize aldığımız. Asitli olduğu için içmeyi düşünmüyorum normalde her gün içerdim. 19 günlük benim de bebegim. Ama deneyip görmedim bı sonuç
Organikumos sntnblk hayır yapmaz aksine hazmı kolaylaştırır senden geçen mineraller. Zaten doğal maden suyu ise sade asit yok içinde 😊
Organikumos zynn bende madem suyu olarak anlayarak içilebilir dedim ama soda meyveli soda vs gaz yapar asit vardır evet
zynn Organikumos Yani ben şuan bebeğin düzeni oturmadığı için bı de gaz yapar korkusuyla içmiyorum çünkü eve aldıklarımiz hep asitli olanlar
melisitos Valla ben arada kola bile içiyorum. Gözle görülür bir sıkıntısını görmedim ama her bebek ve her bünye farklı tabi🤷♀️
Sleepwalker Âdeta gazını alır mineralleri de çocuğa geçer ben bi gün maden suyunu bardakta bir gün beklettin gazi çıksın diye bebegime bir çay kaşığı kadar verdim
Rabis5334 sntnblk Maden suyu bebeğe gaz yapmaz çünkü içinde asit deil mineral var. Aksine süt kalitesini artırır ..Ben çok içtim Bir sorun olmadı