Kızlar 9 ay önce spiral taktırdım Doğumdan hemen sonra yani tek bir sefer adet oldum o da 5 ay önce daha da yok ama ara ara adet oluyorum muş gibi ağrım ve lekelenmem oluyor . Sorum şu adeti nasıl hızlandırabilriim . Çok kötü bir durum boşu boşuna ağrıyı çekiyorum şuan fakat kanamam yok 🙁