Gizemmatalay Aslında Yenidoğanken kalça usg yapıldı sorun yoktu ama doktor ortopediye götürün çok yan basıyo dedi. Kalça açıklığı dedi ortopedi doktoru. Kalça abdüksiyon donu diye bişey verdi 6 ay kullanılacak. Var mı tecrübeli olan nasıl bir süreç olacak?