Fati45 Tam 1 ay oldu seZeryan olalı bugun dikiş üstünde baya şişlik ve çok sertlik var kalkıp otururken sanki yeni amelyat olmus gibi ağrıyo karnım norml mi acaba gitsem mi doktora
tatlismelegim Fati45 hayır normal değil dikişleri iltihaplanmış olabilir doktorunuza bir görünün ultrasonla bakıyor zaten görür ödem mi olmuş vs