elo Çok üzüldüm canım ama babası sonuçta unutmaz ki 😥 Benim arkadaşım hamileyken ayrıldı eşinden şuan oğlu 4 yaşında hiç babasini gormedi annesine soruyor anne senin baban var benim niye yok diye.. Siz konuşmak istemiyor olabilirsiniz ama çocuğunuza bunu yapmayın baba sevgisi görsün babasını tanısin. Aslında en büyük yanlisi eski eşiniz yapıyor nasıl evladını görmeye gelmez nasıl sormaz ya aklım almıyor. Siz muhattap olmayın ama akrabalarınizla haber gönderin oglunuzla iletişim kursun yazık yavruya.