9 buçuk aylık kızım dün akşam üstünden beri emmiyor . Gece hiç bi şekilde ağzına bile almadı Uyku arasında alır dedim ittirdi beni . Sabah malum emmedi sağmak zorunda kaldım öğlen gibi 160ml biberonda tüketti onun dışında asla emmiyor . Bu durumu yaşayan var mı? Kalıcı mı geçici mi ? Çocuğumla bağım kopmuş gibi hissediyorum çok üzülüyorum .