Hilallll2020 Daha çok küçükler,bebekliğinden beri kalabalıkta büyümüş,sosyalleşmiş çocuklar daha kolay uyum sağlayıp iletişime geçebiliyorlar. Benim oğlum da 2 buçuk yaşında arkadaş canlısı,hemen kanka moduna geçiyor. Bazen de parktaki çocuklara hoyrat davrandığı oluyormuş babası öyle söylüyor. Dediğim gibi henüz çok küçükler,sağlam bir iletişim beklenemez. Yaşıtları ile daha çok vakit geçirirse büyük oranda değişecektir ama.