Mirza3008 Benim kızım da 18 aylık ilk zamanlar sol elini çok kullanırdı şimdi daha çok sağ eliyle yemek yiyor ama sol elini de kullanıyor. Ben o kadar takılmıyorum ya sağa da versem sola da versem kendisi seçiyor diye düşünüyorum ve 2 elini de kullanıyor yemek yerken bazen sağ bazen sol eliyle tutarak yiyor 2 yaşından sonra net oluyormuş galiba. Sizde takılmayın bu bizim elimizde olan birşey değil bence bide sağ eline verdikçe inat edip solla tutabilir bırakın kendisi hangi elini kullanmak istiyorsa öyle olsun 🌸