Bizde 27 aylığız yaz gelsin diye bekliyordum çok aşırı şekilde pişik olduğu için poposu hava alsın diye altını açık bıraktım sizin dediğiniz gibi çiş yaparken bezini gösterip çiş diyordu pişik olması vesile oldu her 5 dk bir tuvalete tuttum annem çiş kaka gelince söyle dedim artık sende bir abisin ve bizim gibi tuvaleti kullanman gerekliymiş dedim şuanda 4. gündeyiz gündüzleri bezi bağlı olsa bile çiş kaka diyor tabi ilk gün küçük bir kaka olayıyla karşılaştık unuttugu için 😊önemli olan sabırla anlatmak ve onların bu duruma kendilerini hazır hissettiğini sezmekmiş sizin bebişte sinyallerini vermeye başlamış konuşarak anlatarak öğretmeye başlayabilirsiniz ben çok korkuyordum ama korktugum gibi olmadı umarım sizde en kısa sürede alışırsınız🙏🙏