Kızlar biz 23 günlüğüz başlarda bebeğim emzirir emzirmez uyurdu kalkardı altını değiş emsale tekrar uyu böyleydi ama 1 haftadır falan öyle değil uyandıktan sonra emziriyorum uyumuyor çok uyanık kalıyor 3 4 saat falan esniyorda aslında emzirmek istiyorum emzirirken uyur diye daha emmekde istemiyor ağlıyor hatta emmeyeceğim diye kısası nasıl olmalı ki normal mi