Kizlar bugün bebeğim tam 1 aylık oldu meme+mama şeklinde besliyorum sorun su ki emmeye başlayınca en az yarım saat sürüyor o da heeyerim uyuşuyor ağzından zorla çekiyorum birde asla kesintisiz uyumuyor sürekli huzursuz ille sallanmak istiyor sizlerin nasıl bebekleri bu süreçte