Merhaba , 8 aylık bebeğim yataktan düştü ve hastanede kalmak zorunda kaldık malesef ben covid pozitifim bu yüzden ona teyzem refakatçi kalıyor. Kızım normalde de bana düşkün ama bu süreçte dahada fazla üzerime düşüyor benden başka kimseyle kalmak istemiyor dipdibe olmamiza rağmen başka aile ferdinin kucağında bile durmak istemiyor. Bu süreç beni manevi anlamda çok yıprattı onun ağlamasına üzülmesine tüm anneler gibi bende dayanamıyorum. Bebeğimin biraz olsun benden ayrı kalabilmesi için ne yapmam gerekir öneriniz var mı ?