Merhaba benim bebegim bugun 40 gün oldu yogun bakımda yatıyor evde küvöz ortamı oluşturmam gerekiyor cıkınca enfeksiyon kaptıgı taktirde tekrar yatar dedi doktor bende odaya bir buhar makinesi almak istiyorum aslında havayıda temizlesin istiyorum ama fiyatlar fazla geldi bize kullandığınız memnun kaldığınız marka ve modeller varsa öneri almak istiyorum bide benim gibi bebegi uzun süre küvöz de kalan varsa hastane den cıktıktan sonra bebegin ize nasıl baktınız yardımcı olursanız sevinirim