Merhabalar bebeğim 3aylık. ÖZellikle gece uykusunda max 30 40dk da bir tüm vücudunu kasıyor elleriyle yüzünü ovuşturuyor en sonunda uyanıyor. Yarım kundak yapıyorum ama vücudunu kasmaktan uyuyamıyor. Kabız değil gaz sancısı da baya azaldı. SiZce nedeni ne olabilir? Sonradan düzeliyor mu?