Pelopel Laylaylaylaylom düştükçe düştü. 2 gün önce sattık iyi ki satmışız. Ertesi güne 600tl kara geçtik başka coinden.
Laylaylaylaylom Satıp başka mi alsqm diye bekliyorum ama ben satınca yükselir bu coin 😁 Doge almıştım istikrarlı gidiyor ama btt her dk iniyor