2erkekannesii Kızlar 9 ay önce doğum yaptım. Bebeğim 4 aylıkken ilk reglimi oldum. Fakat hep düzensiz geliyor ya. Emzirmekle alakası var mı. Korkuyorum bi sıkıntı mı var acaba. Emzirirken düzensizlik olur mu acaba
Kwsr 2erkekannesii benim 40 dan sonra 4 ay filan düzenli oldu ondan sonra duzen kalmadı gittigimde ole soledi . Bir tanidigim ebe ablam var oda hep soler 1 sene normal diye. Ne demek 🌼💜