Benim bebeğim de mama+anne sutu ile besleniyor canim. Doktorumuz arada bir cay kaşığı ile verebilirsin isterse içer dedi ben ayda 2 3 anca veriyorum aklima gelirse. Çünkü mamayi da su ile hazırlıyoruz sonuçta.. büyüklere kalsa corba içirecekler zaten :)