Merhaba anneler. Her postumda bahsettiğim gibi sütüm olmadığından bebeğimi mama ile besliyorum. Şuan 2buçuk aylık. 2 saat ara ile 90cc yani 3 ölçek civarı yiyor. Benim gibi bebeği sadece mama ile beslenenler varsa sizin besleme aralığınız nedir ve kaç ölçü yiyor bebeğiniz?