SelmaYakup mastit tedavisi için hekime başvurmanızı öneririm. sık sık sütünüzü sağın ve biriktirmeyin. antibiyotik tedavisi ile geçiyor ve çocuk için bir sakıncası yok. ben gitmemek için direttim evde kendşm tedavi etmeye çalıştım. neticesinde antibiyotik kullanmam gerektiği gibi bir de o göğüsümde süt hiç yok. siz geç kalmadan gidin