Gulsum20 İyi günler arkadaşlar birşey sormak istiyorum.Reflüm var malesef ve ilaç kullanıyordum ama artık o ilaç üretilmiyormuş.Doktorumun şimdi verdiği ilaç da sütümü azalttı malesef.Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba