Bebeğim 2 ay 4 günlük. Sadece anne sütü emiyor geceleri düzenli periyotlarda uyusa dahi ben aşırı uykusuz kaldığımı hissediyorum. Bünyem çok zayıf işe nasıl başlarım bu halde diye düşünüp duruyorum. Uykuya nasıl direniyorsunuz? Bunun sık emzirmekle ilgisi var mı? Zaten çok yemek yiyen biri değilim sanırım vitamin değerlerim de düştükçe daha çok uyumak istiyorum. Normale hangi aylarda döner bir anne?