Anneler oğlumun çoklu besin alerjisi vardı o yüzden evolvia alerjik mamayı kullanıyordum . Dün 1 yaşına girdi . 11.ayında alerjimiz tamamen bitti doktor normal mamaya geçebilirsin dedi ama hiç tecrübem yok hangisini alayım ? Birde kilo aldırsın istiyorum kilosu düşük biraz 😔