Eise ben arsel kiraladım baya mennun kaldım bende de lansinoh çittli elektrikli vardı. Arsel cok cok daha iyi. Gögsümmhic yara yapmadı. Bir gögüs kremi aldım hemde büyük boy almsıtım kızım yogun bakımda hep sagım yapcam diye ama bikez yara oldu kullandım sonra hic olmadı öylece kalıyor krem. Son dönemde sabaha kadar emziriyorum artık ve sabah kalan sütü bosaltıyorum iki memeden 180 falan geliyor lansimohla ama arselde 230 falan gelirdi. Bende 2 ay kiraladım simdi elimdkei makinaya gectim. Ankara da hacettepenin ordan 180 liraya kiraladık. Kücükte bi cihaz tasıması da kolaydı. Medeladan daha iyi demişti medikalci begenmezseniz Medela vereyim demişti gerek duymadık