SevgininSezaisi Kızlar hadi tartışalım hediye alicam ama hangisi karar veremedim yardımınıza ihtiyacım var oppo a72 mi samsung a51 mi ??
PervinY SevgininSezaisi Favorim tabiki iPhone ama fiyatlar malûm 😁 Samsung kullandım memnun kalmadım. Oppo kullanıyorum şuan 10 numara telefon 👍
ErenimBalOglum SevgininSezaisi valla ben yeni bi kaç gün önce samsung A21 s aldım çok güzel kullanımı falan 4 kameralı fiyatı da 2600 e aldım