Merveemrespinal ve genel aneztezi de bu ağrılar oluyor sanırım. 2 önce epidural eneztezi ile sezaryan doğum yaptım 5.gün bel ve bas agrım basladı 8.gün bitti o günden sonra da hiç agrım olmadı. - ki benim vucudum Cok narindir sacımdan bi tel bile koparamam canım o kadar tatlıdır ☺️ inşallah agrılar gecer bebekle zordur agrı çekmek bide evin sorumluluğu