Gizem-Umay DaisyMom reflüsü varmış üşütmemiş. Kilo alımı iyi olduğu için ilaç vermedi eğer kilo alımı yavaşlarsa meme reddi yaparsa ilaç tedavisine başlayacak
Gizem-Umay Beyzatemel reflü varmış benimkinde de. Siz neler yaptınız reflü için ne zaman geçti ilaç falan kullandınız mi
Beyzatemel Gizem-Umay tckiner ve reflü bebekler için mama verdi doktor birde gaviscon bebekler için olandan ama daha çok kustu bende içirmedim zamanla düzeldi
Gizem-Umay Sevdamavi onda yatiyo zaten doğduğundan beri. Geceleri ağlama krizlerine giriyo katıla katıla ağlıyo çok çaresizim 😥 sizin bebeğinizin reflüsü ne zaman geçti kaç aylıktı
aybukemom Gizem-Umay değişik bişey tükettinmi ? Bide ben 10 günlükken gaz damlası kullandım hemde doktor verdi .eczacılar bazen böyle atıp tutuyorlar