Elfkrylmz ben kronik haşimatoyum gebelikten önce de hatta rahatsızlığım sebebiyle geç hamile kaldım bilmiyordum hasta olduğumu. 7,5 aydır sağım yapıyorum üstelik, bebeğim emmiyor ve sadece anne sütü alıyor. Sütüm az değil çok şükür. Ama değerlerinize baktırın benim de yeniden gitmem gerekli doğumdan sonra 2. Ayda gittiğimde ilacın dozunu düşürmüştü şimdi daha da düşürmesi gerekli sanırım.