Kızlar merhaba ben 2 hafta önce kovidnyakalandım bugün karantinanın son günü idi bebeğimin dün çok ateşi vardı test yaptırdık pozitif çıktı benden 5 gün sonra eşim de olmuştu ama bebeğimi ondan da kendimden de koruyordum demek ki tam koruyamamışim diş çıkarma belirtileri de var ağzı sulanıyordu çok kulağını falan çekiyordu yine de hastane ekibnie haber verdik geldiler test aldılar hiç aklımda yoktu ama az önce öğrendim pozitif çıktığını Dünyam başıma yıkıldı o kadar üzgünüm ki şu an emziriyorum sütüm kesilecek diye çok korkuyorum dün çok huysuzdu bebeğim hiç emmiyor du zorla birkaç kez mama yedirdim bugün ama iyiydi ateşi de yemeside iyiydi keyfi yerindeydi ama şimdi bunu bilerek nasıl davranacağımı Ne yapmam gerekiyor çok korkuyorum belki de benimle birlikte olmuştur ama bugünden itibaren 14 gün takip edeceğiz dediler başına gelen varmı ne yapmam gerek tavsiyesi olan varsa 🥺😩