Benim oğlumda tam bir yaşında şuan iştahı yerinde bir çocuk ama eline verip yedirmeye çalıştığım şeyler de hep aynı şeyi yaşıyordum . Her gün inatla kahvaltı hazırlarken eline salatalık verdim halada vermeye devam ediyorum 10 aylık zamanlarına göre daha iyi ama süper bir durumda değil zamanla düzelecektir diye düşünüyorum hiç bırakmayın eline birşeyler vermeyi . 1 yaşına girince dışarıda da eline çubuk kraker veriyorum onu da güzel yiyor dışarda olunca döke döke takılıyor