Selamün aleyküm 🌸
Memeden keseceğim zaman bile bu kadar tedirgin olmamıştım. Çok kolay bir meme kesme işlemi yaptık aslında şaşırmıştım. Ama bu tuvalet konusu inanılmaz büyüyordu gözümde, bugün bismillah deyip nihayet başladık. 34 aylık bu arada. Bu zamana kadar çok güzel geçti gidip çişini güzelce yapıyor. Klozet denedik ama normal tuvalet daha rahat geldiği için ona gidiyor artık. Gündüz tamamdır ama ilk defa bu gece bezsiz yatıracağım. Yine çok tedirginim ve ne yapacağımı tam anlamıyla bilmiyorum. Aslında çok araştırdım ama zıt görüşler var, mesela gece 2 saatte bir kaldırın diyor ama bu bana mantıklı gelmiyor. Kaç kere kaldırmam lazım bilmiyorum bir de gece kalkınca bir kere kalkıyor su veriyorum yatıyor suyu kesmem gerektiği yazıyor kesebilirim aslında o da sorun değil. Bana sadece gece nasıl yaptığınızı anlatır mısınız?