İhtiyaçlar karşılanıyor. Giriş çıkış saatleri belli. Kafaniza göre girip çıkamazsınız ve tabi ki bu sizin güvenliğiniz için. Çünkü kadın sığınma evine giden kadınların çoğunun hayatı tehlikesi var ve devlet kadını korumaya çalışıyor. Kaldığınız yerin bilgisi başka kişilere verilmez. Yine güvenlik amaçlı. Ancak bir odada kaç kişi kalır, ne kadar süre kalinabiliyor vs gibi konularda bilgim yok malesef