Bebegim 2 aylık sarılık olduğu için ilk başlarda sürekli emzirdim hala sarılığı devam ediyormuş mama da sadece akşamları veriyorum sürekli meme de 2 saatte bir emziriyorum diyen annelere hayranlıkla bakıyorum çünkü çok yoruldum hiçbi iş yapamıyorum hatta yemek bile yiyemiyorum memeden çektiğim an ağlamaya başlıyor altı temiz gazinıda çıkartıyorum uyumuyor emzik te tutmuyor napmam lazım bana bi akıl verinn