Anneler merhaba. Kızımla ek gıdaya başladık tadımları yarıladık sebze ve yoğurt bitti şükür meyvelere geçiyoruz. Çok araştırdım ettim kafamda oturdu dedim ki şimdi de diğer ayların stresi aldı beni, bazı sorularım var bilenler beni aydınlatırsa çok sevinirim. Alışveriş yapıcam ve neler almalıyım bilmiyorum.
Keçiboynuzu Pekmezi mi - Üzüm pekmezi mi ?
Yulaf unu mu - Tam buğday unu mu ? (Bebe bisküvisi yapmak için)
Tarhana da alacağım ona 3 er gün tadım yaptırmalı mıyım gene ?
Pekmez yada özü fark eder mi aynı şeyler mi ?
Çalışan bir anneyim sıkıştığımda yapmak için pratik çorba karışımlarından istiyorum vitma aşçı anne penelope hangisinde varsa artık onlardan önerebileceğiniz var mı ? Şimdiden teşekkür ederim ❤️