Kızlar şu anlık beğendiklerim bunlar oldu. O gün içerisi için 3 kombin istiyorum üstünü pisletir kusar vs diye. Favorilerimden biri 4 numara çok şık buldum. 5 numara da sade ve cool duruyor, 6 numarayı kesin alırım diye düşünüyorum freestyle o gün bi ara giydiririm diye düşündüm. Siz en çok beğendiklerinizi söylermisiniz bana🙈 numaraladım daha kolay olsun diye😇 teşekkürler şimdiden🥰
