Öncelikle yazım annelikten öğrendiklerimle ilgili inşallah faydalı olur 😊 Bebeğim 2 aylıkken egzama oldu bizim egzamamız suluydu gözlerinde dahi çıktı o kadar çok kaşıyordu ki yara oluyordu ve iltihap akıyordu alerji immünoloji bölümüne gittik yumurtaya alerjisi varmış yumurtayı,sütü, paketli gıdaları kesmemi söyledi doktorum bende öyle yaptım linola,coresatin,bioderma,mustele stelatopia kullandık ama geçmedi kızım kaşınmaktan çok fena olmuştu uyku uyumuyordu ve aşırı yaraları akıyordu dut kurusunu söyledi bazıları suya koyup içtim bebeğimin yüzüne sürdüm ama yok hiç bir şekilde geçmedi doktor en son advantan verdi kortizonlu krem kullanmadığım içiN çok pişman oldum bebeğime o acıları çektirdiğim için çok üzüldüm advantan 3. Gün geçirdi ama ben 5 gün sürdüm bebeğime ardından hala kullandığım mustela cicastela kullanıyorum şuan yüzümüzde hiç bişey yok çok şükür 😊 konakla ilgili olarakta alerji ve immünoloji uzmanı bize 1 adet bebek aspirini ezip içine zeytinyağı koymamı ve bebeğimin saçına sürmemi söyledi masaj yaparak duştan önce 3 saat beklettim ve geçti faydasını gördüm bide biz şampuan olarak bioderma atoderm intensive kullanıyoruz çok güzel bi şampuan ✔️ Ek gıdaya yeni başlıycak olanlara tavsiye olarak ben 3 gün tadım yaptım buharda pişirip 1 çay kaşığı zeytinyağı koydum koyu kıvam olanlara kendi sütümü ilave ettim kabak,havuç,patates,yer elması,bal kabağı…alerjisi olmadığı sebzeleri diğer sebzelerle karıştırıp püre yaptım ardından meyvelere geçtim yoğurt vermedim alerjimiz olduğu için sizin yoksa verebilirsiniz meyvelerden elma,armut,muz verdim bunları sebzeleri denedikten sonra verdim kabız olmaması içiNde bol bol su içirdim bu şekilde inşallah faydalı olmuştur kızım uyurken yazmak istedim 😊