EsraErtrk Merhaba benim Eylül 17sinde raporum bitiyo ilk ödemeyi süt parasını ve 300 tl olan doğum yardım parasını aldım acaba bu rapor bittikten sonra yaticak olan tutarı ne zaman kac gün sonra alırım bilen var mı alan varsada ikinci alımında ne kadar almıştı 💁🏼♀️
Deletedmom0086 EsraErtrk edevletten takip et cnm.. Benim bittikten sonra bildirimi yapılmamış iş yeri ile görüştüm ertesi gün e-devlette göründü 2 gün sonra filan da ptt ye aktarılmıştı.. Yani bittikten 1 hafta sonra filan yatıyor
DurununAnnesi EsraErtrk doğum parası 300tl olan için nereye basvuracagiz. Telefonla yada internetten üzerinden başvuru olmuyormu?
Mehtaptvz EsraErtrk dogum raporunuz bittiginde işveren yani muhasebe bildirisini yaparsa max.2 haftaya alabiliyorsunuz benim bu sekilde oldu
Aysgl24c EsraErtrk işyerine bağlı nezaman raporunuzu onaylarsa ozmn devletten ödeme alırsınız muhasebecinize sorun onaylamışmı?bnm Aydan aya onayliyr isyerim
Melikem Dogum raporu aldım kızım 7 bucuk aylık iş başı yapmadım henuz merak ettiğim rapor parası harıc tekrar mı hesaba para yatıyor
EsraErtrk Oeki ikinci yatan para ne kadar yatti size benim ilk yatan para 1798 tl idi ikinci ne kadar yatar kii sgkli bayanlarin 4500 tl dogum parasi aliyo diyorlar dogru mu