Emineuyar benimde oğlumda vardı sütün az da doymadigi zaman sarılık olur sütün varsa bi doktora gotur derim çünkü ilk iki gün ben farketmedim süt gelmediğini oğlum sarılık oldu 15 gün hastanede tadevi gördük sen takip et sütün varsa bol bol emzir aç bırakma emmiyorsa şı sütünu sağıp şırınga ile ver yani çoğunlukla genetik olmadığı sürece açlıktan oluyo sarilik