Bebeğim 2.5 aylık. Gündüz uykuları öğlene kadar o kadar kısa oluyor ki öğlen gibi ya da öğleden sonra uyuttuğumda üç dört saat uyumak istiyor. Öğleden önce 1 saat uyusa diye yalvardığım oğlumu öğleden sonra uyandıramıyorum😂😂
Sizce bırakayım uyusun mu yoksa 2 saat olduğunda falan kaldırayım mı?
Ahh annelik uyusa çok uyudu, uyumasa neden uyumuyor?🤦🏻♀️