Benım bebegım de 2 aylık suan ılk 2 hafta hep uyudu zorla uyandırıyordum doktor bızede sarılık var gbı dedı testte çıkmadı ama 2 saatte bır besle dedı eğer uykusunda yıyorsa sorun yok 1 hafta sonra sureklı uyutmak ıcın uğraşcaksınız keyfını çıkarın bence 😊 sağlıkla büyüsün melekler